esmaspäev, 9. oktoober 2023

Autorist

Tere!

Olen Janika - tartlane, kes on elu jooksul elanud nii Tallinnas ja Türil kui ka Keenias, Ugandas, Suurbritannias ja Rootsis ning reisinud Aafrikas, Põhja-Ameerikas, Euroopas ja Aasias. 

Somaalia kõrbes tööreisil. Automaatrelvadega sõdurid taustal turvamas.

Reisid on viinud mind elama Keenia mudaonni, tantsima kõrbehõimude pidustustel ning jalgrattaga sebrade, pühvlite ja kaelkirjakute vahele. Olen läbinud ühistranspordiga ning ilma nutiseadmete abita terve Ida-Aafrika, elanud Tai väikekülas kohalike juures seinteta toas, kõndinud USA-s 6 kuuga Mehhiko piirist Kanada piirini (4625 km) ning telkinud lootusetuna näivas Šotimaa kliimas. Õnneks olen oma reisidest mõned killud suutnud ka blogida ning need leiab mu arhiivist ilusti üles.


Kõik mu senised reisid on olnud kindla plaani ja ajaraamiga. Seekord proovin midagi uut. Plaan on hägus ja veel hägusam on ajaraam. Mis on kindel, on stardi kuupäev ja see, et olen sellisest võimalusest juba väga pikalt unistanud ning ka viimased aasta aega seda planeerinud.


Kõike seda teen *päriselt ka* säästliku eelarvega. Päris tasuta reisida ei saa, kuid madalate kuludega saab küll ning seda on mulle õpetanud ka mu varasemad reisid. Esimesteks kuudeks on mul väike säästupuhver, kuid eesmärk on jõuda selleni, et end 100% kaugtööga ära elatada suuta ning selline elustiil jätkusuutlikuks muuta. Vaeva olen selle nimel näinud juba terve reisile eelneva aasta, kuid nüüd on aeg asi lõpuks tõsiselt kätte võtta.

Ega ma ise ka täpselt ei tea, kuhu see asi välja jõuab ning kuidas kulgeb. 

Ehk siis olen ma päris hea katsejänes, kellel aegajalt silm peal hoida :)



Minu tegemisi saab jälgida nii seisvas kui liikuvas pildis lisaks blogile ka:


0 Comments:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist