esmaspäev, 23. märts 2009

olemas

Umbes pool 5...hommikul...

...hakkasid hullud külmavärinad. Käsi ma võimeline kontrollima polnud (muud polnud võimeline kontrollima, et kas saab kontrollida). Vahepeal oli juba tunne, et hakka või kiirabi kutsuma. Aega ei vaadanud, aga kokku vist veerand tundi sellest ajast, millest ma üles ärkasin. Palavik oli 39,1. Hea, et oli olemas Christian, keda sai sellel ajal rahulikult kätte, ei pidanud üles ajama ning kes rahustas mind. Noh, temperatuur oli seal poole peal veel, kraadiklaasi lõpuni olid veel mõned numbrid. Nüüd on süda kergelt paha. Peaasi, et külmavärinad tagasi ei tuleks.

Mina (paar kuud tagasi arstiga malaariaennetuskuurist ja vaktsiinide kõrvalmõjudest rääkides): "Aga kuidas ma aru saan, kui NEED külmavärinad on?
Arst : "Usu mind, sellega ei anna palju eksida."

...kuulakem targemaid

Edit: peale arstide läbihelistamisringi selgus, et need suurepärased külmavärinad ja huvitav palavik olid hoopis viirus ja lisati, et: "mine ikka Aafrikasse, see läheb varsti üle". Eks ma siis lähen:)

EDIT vol 2: häire lõpp. arstil käidud. Viirus kerge neelupõletikuga. Apteek jälle tühjaks ostetud. Igaks juhuks antibiootikumid ka. "Palavik 36,9". Seda, mida ma sellise asja saavutamiseks olen teinud, ma parem ei kommenteeriks. Õhtul 2 fervexit sisse + 1 aspiriin - terve öö higistamist + terve eilne päev 12.00-23.00 und. Jätkame samas vaimus. Õhtul tuleb Kalev külla. Eks pakib siis kotid ära:)

2 kommentaari:

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist