laupäev, 20. september 2014

Gonder

Gonderisse jõudes mõtlesin vaid unele ja toidule. Linn oli õnneks väike ning orinteerumisega ei saanud palju mööda panna. Sõime Taye Belay hotellis oma reisi parima toidukorra ning suundsime siis paar korda odavamasse L-Shape hotelli ööbima. Meil oli päris suur tuba rõduga, millelt avanes vaade tiheda liiklusega tänavale. Sõime, kasutasime hotelli wifit, tegime rõdul pilte ning nautisime muidu elu.

Järgmisel päeval külastasime Gonderi suurimat ja ainsat vaatamisväärsust - losse. Maksime sissepääsus meie eelmise päeva 5-eurose bussipileti valguses meeletuid summasid ehk siis 200 Birri (8 EUR) pileti eest ning jalutasime ringi. Lossid olid üsna suure ala peal laiali ning piiratud müüriga. Selle ala peal sai rahuikult jalutada ning murul istuda või muidu pilte teha - mitte keegi ei tulnud segama - ja see on Etioopias juba kõva sõna. Üldiselt võibki minna sinna losside alale oma väikse piknikukorvi ja taamatuga ja siis päeva nautida. Kui te just Gonderi losside juures abielluda ei taha - see võimalus oli ka. Maksis natuke rohkem, kui 200 Birri.

Kui Gonder tee peale jääb, tasub seda kindlasti külastada, spetsiaalselt sinna sõita/lennata pole aga väga suurt mõtet.