neljapäev, 15. mai 2014

Addisest Aksumisse. Bussiga.

Esmaspäeval sai bussipilet ostetud ning tagasiteed enam ei olnud. Sõitsime Addisest riigi kõige kaugemasse võimalikku kohta üldse. Bussiga. 1,5 päeva. Pärast neid tunde bussis võin öelda, et Etioopia põhiteed on lihtsalt hämmastavalt heas korras. Selam buss on ka ülimalt normaalne. Iga kolme tunni tagant on peatus, lõuna ajal pikem peatus, pimedas nad ei sõida – oli ööbimispaus. Kellaaegadest peetakse kinni, sõidetakse turvaliselt ja rahulikult. Reisisaatja tõlkis meile vajalikud asjad inglise keelde ning bussis jagati pidevalt veepudeleid ja hommikusöögiks keeksitaolist asja.

Buss väljus AAFRIKAPÄRASELT kell pool 6. Pileti peale oli märgitud kogunemisaeg pool 5 hommikul. Teisel päeval oli kogunemisaeg kell 4 ja buss väljus pool 5.  Ööbisime Mekele linnas, kus me valisime bussijaamale kõige lähedasema hotelli, maksime kahepeale üheksa eurot ja saime täiesti ideaalse hotellitoa, suurepärase vaatega rõdult kesklinnale. Alari sai veel lisaks kõigele suurepärase SUUUUUURE lambaprae.

Bussisõit möödus üldiselt vahejuhtumiteta, kui välja arvata see, et meie naabrinaine hakkas vist juba enne bussi väljumist oksendama, meie taga istusid kaks naist sülelastega ning minu aken ei käinud lahti. Samas ei tundunud 14-tunnine esimese päeva bussisõit liiga pikk ning teise päeva 6-tunnine ots möödus umbes nii, et jõid veidi vett, tegid 3 pilti ning juba hakkaski linnasilt paistma. Allpool pildid läbi bussiakna.

Umbes nii oleme me veetnud juba päris mitu päeva

Siis kui Alarile terve lammas toodi