neljapäev, 15. mai 2014

Addis Ababa

Kõigepealt tahan ära mainida, et ma olin vist enne reisi natuke liiga palju lugenud erinevaid reisiblogisid, mis rääkisid sellest, kuidas eredaim mälestus Etioopiast on see, et lapsed väsimatult turiste kividega loopisid ning lakkamatult „You! You! Money! Money!“ karjusid ning raha mittesaamise korral jälle kividega loopima asusid. Lisaks sellele ei unune mul kunagi Veigo nägu, kui ütlesin, et planeerin oma järgmist reisi kolmeks nädalaks Etioopiasse. Ma ei mäleta täpselt sõnastust, aga ta ütles midagi umbes sellist, et kõigist riikidest, kus tema kunagi käinud on, on Etioopia konkurentsitult kõige kohutavam üldse ning sinna ei läheks ta enam mitte kunagi. Võib-olla on ka asi selles, et olen viimased 8 kuud veetnud Aafrikas, enamuse aja sellest Lääne-Keenias, külas elades, aga no oleme Etioopias olnud juba 11 päeva ning iga päev meeldib mulle see riik järjest rohkem. Esimesed päevad oli ikka veidi imelik, kuna ei teadnud absoluutselt mitte midagi, kuid nüüd olen ära harjunud ning kõik on chill.

Addis Ababa jättis jällegi vaid positiivse mulje. Ootasin neid reisijuhi poolt lubatud kohutavaid skämme ja muud põnevat, kuid kõik oli vägagi rahulik ning tundsin end selles linnas väga turvaliselt ja rahulikult. Kuna olime terve eelmise päeva veetnud bussis, reisides Hararist tagasi Addisesse, siis ei seadnud endale järgmiseks päevaks liialt suuri eesmärke. Teadsime, et peame hommikul kell 7 olema bussifirma kontoris, et osta pilet järgmisesse sihtkohta, Aksumisse, mis muuseas asub täiesti teises Etioopia otsas ning kuhu buss sõidab 1,5 päeva.

Kui olime pileti kätte saanud, mõtlesime, et käiks veel mõnda kohta vaatamas, kuna need juba lähedal on. Niimoodi see läks. Õhtul pärast kuut jõudsime "piletit ostmast" tagasi koju. Pildid meie piletiostu päevast allpool.  

Mõned tänavavaated...


Pool üheksa hommikul olime juba muuseumi ukse taga valmis :)

Etioopia on Alari "cup of tea coffe"


Tänavakoristajad ja nende kena vormiriietus

Veel pilte tänavalt...




Kodutu poiss kohviku töötajalt vett küsimas


Muuseum...


ehitus käib

Selliseid lõvisid oli seal rohkem kui üks


Üks peamisi tänavaid Addises


Addise vanalinn












1 kommentaar:

  1. Oh, mul on ainult hea meel, et teile Etioopia meeldib. Minagi naudin Etioopiat tunduvalt enam, kui Keeniat või Tansaaniat. Seda küll siis, kui kulinaarsest poolest rääkida. Aga muidu teeb kogu see lõputu faranji-hüsteeria sellest riigist tõelise kloaagi. Muidugi, sõltub, kus kandis reisida. Linnades polegi suuremat probleemi.

    VastaKustuta

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist