laupäev, 18. jaanuar 2014

Pühendusega postitus Meelisele :)

Minu seekordne Aafrika reis algas lennupiletiga Sotckholmist. Üle mere aitas mul saada Meelis (ning Mica), kes Stockholmis ka meie suuri lastele saadetud annetusi täis kohvreid lohistasid. Meelis kontrollis reisi jooksul ka mu tšakrate olukorda ning mina ütlesin talle, et ta on kõige võltsim mees, keda ma tean. 

Aafrikasse jõudes leidsin annetuskohvrist Meelise pildi, mille taga oli järgmine tekst: "Naudi neid 8 kuud siis 
ikka täiega, et see kõike seda kohvrite tassimise vaeva väärt oleks. Ja hoolitse oma tšakrate eest. Sinu kõige võltsim mees." 

Meelise pilt rippus meil mitu kuud Shiandas koduseinal ning reisile Tansaaniasse võtsin ka Meelise kaasa, kui ta mul niimoodi ise ja salaja juba kohvrisse puges. Kuna Meelis on varem kaks korda minu tugeva veenmise peale, et siin on olemas pesemisvõimalused ning et ta jääb ellu suure õhinaga Aafrikasse reisida tahtnud ning me oleme koos siin tuhandeid kilomeetreid läbinud ja mitmeid randu külastanud, siis tean väga hästi, et üle kõige meeldivad Meelisele rannad. Kilwa Dreamsi rand on täpselt selline, mis Meelisele väga meeldiks, seega ega ma kade tüdruk ei ole - võtsin ka Meelise endaga palmi alla ning India ookeanisse kaasa :)








Isegi haned on palmi all, Meelis :)

1 kommentaar:

  1. Mu sõbrad ei ole normaalsed... ;) :) Tegelikult minu jaoks see ongi normaalsus!

    VastaKustuta

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist