teisipäev, 21. jaanuar 2014

Lariami kõrvalmõjud

Üks lariami (malaariaennetuskuuri) infolehel märgitud kõrvalmõjudest on paranoia. Sellest on saanud ka meie viimaste Aafrika-reiside põhinali. Mõned selleteemalised paranoilised tsitaadid.

***
Istume õhtul ööbimiskohas. On pime, vaid mõned tuled põlevad. Ööbimiskohal ei ole aeda ümber.
Alari: "Näed, turvamees kõnnib seal vibuga."
...väike paus...
"Tähendab, ma loodan, et see oli ikka turvamees..."
***
Alari: "Paneme telgi krabisid täis! Siis kui vargad tulevad, on neil väike üllatus :)"
***
Taksoga öises Dar Es Salaamis.
Alari: "Kui praegu keegi siit lahtisest aknast käe sisse paneb, et kotti varastada, siis ma lihtsalt tõmbaks ta siia autosse ja siis me saaks teda mõlemad õlast hammustada!"
***
Alari: "Ma jõudsin järeldusele, et kõige parem on Aafrikas olla sisalik."
Mina: "Miks siis?"
Alari: "No siin on neid putukaid nii palju, et kõnni lihtsalt suu lahti ringi ja sa põhimõtteliselt ei jõua nii palju neelata, kui putukaid tuleb."
***
Õhtul pimedas märkame vaadet.
Mina: "Näed, kena rannavaade siin."
Alari: "Jah, kui sul homme veel fotokas alles on, siis saad sellest pilti ka teha."
***

0 Comments:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist