pühapäev, 22. detsember 2013

Keenia standardtuur

Detsembri alguses oli mul 2 nädalat külas Veiko, kellele näitasin selle aja jooksul oma lemmikkohtasid Keenias, millest on kujunenud juba vaikselt välja klassikaline tuur: "Keenia 2 nädalaga". 

Alustasime Nakurust, kus käisime nii palju kui võimalik söömas mu sealses ja üldse Keenia lemmikkohvikus, Gilani's, samuti saime ära käia teises mu lemmikkohvikus, Guavas. 

http://www.world66.com

saresknipping.wordpress.com
Mitte, et ma suurem kohvikufänn oleks, aga pärast ühekülgset toiduvalikut Shiandas, soovisin väikest vaheldust. Pärast Nakurut peatusime korraks ekvaatoril.



Edasi sõitsime läbi Marigati linna kaubaautos suhkrukottide peal kõrbesse, kus kell kuus hommikul ühe mu lemmikvaatega mäe otsast päiksetõusu vaatasime.


























Pärast kõrbe vaatasime Iteni vaateid ning Kakamega vihmametsa päikesetõusu.









Shiandas veetsime mõned päevad, kus Veiko kohtus Raeliga ning sõitis diskomootorrattaga, mille raadiost tulev muusika üle küla kõlas.





Shiandast edasi Kisumusse ning Hell's Gate ja Nairobi vaadet nautima ja oligi 2 nädalat läbi :)







0 Comments:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist