kolmapäev, 17. juuni 2009

Päev Benjaminiga

Täna hommikul kell 8.30 ma ärkasin ja 8.33 oli ukse taga Esther koos Benjaminiga. Jalutasin siis paljasjalgse poisiga bussi peale, et lähimasse haiglasse sõita. Benjamin on 4-aastane ja nädal aega tagasi selgus testimise käigus, et ta on HIV-positiivne. Haiglas oli seekord üllatavalt normaalne med-õde, kes oli mures kogu kupatuse pärast ehk ka siis perekonna ja üldise edasise tuleviku pärast. Homme läheme jälle haiglasse ja teeme testi, saamaks juba täpsemat infot, kui kaugele viirus arenenud on. Läksime koos Benjaminiga meie kohvikusse sööma ning ma shoppasin talle kohalikult turult jalanõud. Inimeste suhtumine on siin väga teistsugune kui sa kuhugi lapsega lähed, kõik on väga sõbralikud ja paljud küsivad, et kas ta on lapsendatud. üldiselt mulle lapsed väga koostööks ei sobi aga Benjamin on kõige ägedam laps, keda ma näinud olen. Tänane päev on mulle südamesse kirjutatud.


0 Comments:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist