teisipäev, 30. juuni 2009

Kui mult keegi kunagi küsib, mida ma olen elus korda saatnud, siis ma vastan: "Azina sai terveks."

Tütarlapsel oli osteomüeliit ning ma avastasin ta Sikulu külast. Viisin arstile, kus siis kõik kohe väga kiiresti liigutama hakkasid. Enne oli tüdruk 2 kuud sama haigusega kodus istunud, kuna tal polnud raha isegi mitte haiglasse sõiduks.

Kui ma oleks selle tüdruku sinna edasi passima jätnud, poleks ma öösel magada saanud,

2 nädalat haiglas, 1 kodus ja nüüd julgen öelda, et ta saab terveks.


1 kommentaar:

  1. Tere. Ma tahtsin öelda, et ma tagasi USAs mõneks ajaks ja näitasin siinsetele etiooplastele sinu blogi ja tegemisi ja rääkisin, kui lahe inimene sa oled. Nad imetlevad sind täiega, ütlesid et paljud inimesed ei hooli üldse, mis Aafrikas toimub, aga sina oled seal ja teed nende inimeste jaoks nii palju ära. Ja usu mind, need inimesed oskavad sind elu lõpuni hinnata.

    VastaKustuta

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist