reede, 26. juuni 2009

ärge muretsege

Tere.

Teadaanne teemal, et pikemad jutukesed Keenia teemadel valmivad pikema aja jooksul. Ehk siis need on praegu mu arvutis. Eile lugesin kokku 33 lk. Aga ma alles üleeile sattusin hoogu. Kui seda juttu on vähemalt kaks korda rohkem, siis avalikustub see...Niiet mitte ma ei ole enda kirjutamisvõimet kaotanud, vaid kes kannatab, see kaua elab. Lihtsalt vahepeal ei olnud mul võimalust arvutit kasutada ja kui nüüd see on, tuleb kaotatud aeg tagasi teha, seega...pikemad memuaarid tulevad, oodake vaid veidi.

Kuid siinkohal tasuks äramainimist mu viimase aja suurem seiklus viisa pikendamisega, kus ma jälle hoogu sattusin, vihastasin ja mingi ülemuse jutule läksin (noh tegelikult saadeti, kuna ülejäänutel viskas must kopa ette). Nagu reaalselt, vabatahtlikuks olemise maks 2000 kroooni?????? Seda lisaks kõikidele muudele normaalsetele maksudele. (Nad nõuavad, et mul oleks mingi tööloa moodi asi) See oli nii absurdne, et ütlesin neile irooniat täis häälega, et ma just täna, siin ja praegu lõpetasin enda vabatahtliku töö ja nüüdsest olen turist. Läks paar tundi vaidlusi, aga seda maksu ma ei maksnud. Loo moraal: viisakuse turuväärtus Keenia ametiasutustes on umbestäpselt null - sellega ei saavuta niikuinii midagi, nahaalsus - sellest nad saavad aru.

0 Comments:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist