kolmapäev, 13. mai 2009

tänane päevauudis

Kuidagi sujuvalt ja jutu sees sain teada, et ka teine naine mu toas on PASTOR onju.... õnneks tulid eile 2 noort tüdrukut, kellel on päris hea tekst. Eile oli pikk diskussioon keenia meeste teemal, need arvavad siin, et naise kohus on olla abikaasa ja ainut abikaasa, mis ilmselgelt ei meeldinud mu uutele toanaabritele, kes mehi paika panid. Tervitan siinkohal supernaisi 337.

Mainiks veel ära, et täna oli ka RIIIIIS, õhtul ma ei söönud. Mul on plaan minna nädalavahetuseks taastuma ehk siis esimene päev üksi hotellis (eelmises taolises sisustasin õhtut enda plätuga prussakaid tappes, see oli nagu hobi või nii) ja teine päev vast saab siinsesse kuulsasse metsa matkama:) Ja kuna ma hetkel elan külas, kust ma õnneks leidsin küpsiseid müüva poe isegi (siin on umbes 30 poodi elaniku kohta, igaühes müüakse umbes 5 asja: seep, sai, maisijahu, kokakoola, küpsised jne), kuid ootan enda LINNA minekut, täna koostasin juba nimekirja, mida poest osta, et midagi toomata ei jääks, muidu jälle 2 nädalat unista siin sokolaadist...

Oeh, näljane räägib ikka toidust onju. Ei, siin saab süüa, aga üksluiselt. Ah ja... valin enda hotelli selle järgi, et kus on KUUM vesi, äkki saan Keenias oldud aja jooksul siis 2. korda KUUUUUMA dussi alla. Mul polegi siin ühtegi omaette oma toas oldud päeva olnud, niiet ooootan. Vabal ajal loen aga meie inglise keele õppeprogrammi raamatuid, et lastele kavalamaid küsimusi esitada.

Täna kasutasin mingit kirka moodi asja ja istutasin mingeid imelikke taimi.

Muide. USAkas ütles mulle kell 20.00, et läheb magama...ma mõtlesin, et teeb nalja. Imelikud inimesed. Muide kui ma eile kell 22.00 enda tuppa jõudsin, siis üks PASTORITEST kommenteeris pühalikul häälel, et ALLES NÜÜD jõudsid...

Tegin uurimistööd selle piirkonna kohta siin, kui Sul on aint 2 päeva aega trippida, siis peab plaan juba valmis olema.

Esimene pastor lahkub pühapäeval ja teine kutsus mind pühapäeval enda teenistusele, kuid "kahjuks" olen ma matkamas.

Liiga palju pastoreid. Ei, nad on toredad, aga siiski pastorid.

P.S ma unustasin Nele sünnipäeva ära. Mitte et ma ta sünna kuupäeva ei teaks, aga ma ei tea üldse kuupäevi, kuna nendel pole tähtsust. Vabandused seega Nele poole.

0 Comments:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist