esmaspäev, 4. mai 2009

Keeniat avastamas

Reedel läksin juba ammu valmis valitud Hells Gate rahvusparki. Meeldis see koht mulle sellepärast, et seal võis nii ringi jalutada kui ka rattaga sõita, ei pidanud ainult autos olema. Peale mõningaid seiklusi jõdsime õigesse kohta ja saime ka rattad. Peale kuu aega üsna lärmakas linnas elamist oli väga hea hetk siseneda sinna parki, täiesti vaiksesse ja rahulikku ning väga ilusasse kohta....


Päeval oli 2 tipphetke. Esimene oli see, kui ma täie kimaga buffalodest mööda kihutasin, kuna neid oli palju, nad olid väga tee lähedal ja ega ma end 50 buffalo läheduses jalgratta seljas väga turvaliselt just ei tundunud.
Teine tipphetk oli see, kui ma kaelkirjakut luurasin võssis.


Tegime ka 2 tunnise matka koos giidiga, kus sai ronida ja vett sai kaela ja kuumaveeallikad....




Laupäeval tegime Lake Naivashal paadimatka. Vahepeal lasti maa peale ka ning siis jalutasime giidiga rahvuspargis, kus oli igasuguseid elukaid, keda ma ainult telekast näinud olen. Natuke ebareaalne oli seal pargis nende vahel jalutada.


Glasellid olid ilusad, aga kõige kartlikumad tegelased. Eks neil ole ka põhjust, kuna nad on paljude teiste loomade toiuduks...

Paadis olles sõitsime hipppppodest mööda. Pooleldi vees nad seal elasid...


Pühapäv möödus Thopson Fallsil.


Leia pildilt Janika:)

0 Comments:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist