teisipäev, 31. märts 2009

Kohal

Laupäeva hommikul jõudsin Keeniasse ning peale seda on iga paev olnud üks pikk ja huvitav seiklus. Tänaseks olen olnud siin 4 päeva, aga tundub, nagu oleks ma siin juba väga pikka aega olnud. Noh, muidugi päev on ka pikem: me ärkame 5.30... ja noh need õhtused jutuajamised inimestega kestavad kaua.

Pikem raport on kirjutamisel, aga mis ma tahaks praegu ära mainida, siis et kõik annetused on kohal. Nele, Sa peaks Nairobis taksojuhiks hakkama, siin sõidavad kõik nii, nagu Sa seda niinimetatud vasakpööret tegid sadamas...ühesõnaga väga hull on. Tervis on talutav, aga võiks parem olla, tegelen sellega. Lapsed on ägedad, 2 vabatahtlikku on ka toredad. Okei, üritan õhtul raporti kirjutada ja siis juba saate DETAILE!

...Iga hetk olen õnnelik enda otsuse üle siia tulla, ma lausa tunnen seda...

0 Comments:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist