teisipäev, 24. veebruar 2009

Läksin käima.

See ja järgmine nädal peaksid olema väga väga tihedad töönädalad. Ma ei taha teada, mitu kirja ma laiali saadan või mitu tundi ma muude asjadega tegelen, aga loodan parimat tulemust. Visandasin kerge ideekavandi, et mul oleks ettekujutus, millega tegeleda on vaja. Mõned asjad tulid endalegi üllatuseks alles nüüd meelde:) Töövõimega pole mul kunagi probleeme olnud. Seega hakkan peale ja informeerin ka teid (loodetavasti positiivsetest tulemustest) juba 5 nädala pärast...

Vahepealsest nii palju, et põhimõtteliselt sain ma nüüd Londonist Nairobisse kokku 23x3 ehk siis 69 kg pluss käsipagas võimalike annetuste jaoks. Tegelen etapiga Eesti-London ning saan nüüd julgemini ka annetusi koguma hakata. Mida ma vahepeal olen õppinud? Esiteks seda, et tagasihoidlikkusega ei jõua kuhugi:) Teiseks seda, et asjad liiguvad ainult siis, kui neid ise liikuma panna ning kolmandaks seda, et positiivne meel ja sihikindlus on head asjad kõigis olukordades.

Mis ma vahepeal kogesin? Et kui isegi läbi tutvuste proovida suhelda transpordifirmadega heategevusliku toetamise teemadel, siis vastuseks saan: "majanduslangus". Huvitav, kuidas mõjutab majanduslangus seda, et kas oleks võimalik ära kasutada mõne rekka vabaks jäänud ruumi kasvõi mõne pappkastitäie riiete jaoks.

0 Comments:

Postita kommentaar

Toetab Blogger.

Blog Archive

Otsing sellest blogist